Service Desk rendszerek kialakításának szempontjai (külső téma)
Tanszéki konzulens:
docens
Szoba: IB418
Tel.:
+36 1 463-2006 Email: ikocsis (*) mit * bme * hu |
A kiírás adatai
A téma státusza:
Korábbi (jelenleg nem aktív, de látszik)
Kiírás éve:
2011
A kiírás jellege:
önálló labor, szakdolgozat/diplomaterv A téma közös konzultációjú a GREPTON Informatikai Zrt. munkatársaival. A főbb megismerhető területek, melyek a későbbi, önálló mérnöki problémamegoldás alapját adják:
- Service Desk rendszerek elhelyezkedése a rendszer-felügyeleti / vállalatirányítási / CRM, stb. rendszerek között, kapcsolódási, integrálási lehetőségek
- Service Desk rendszerek kialakításának feltételei
-
Service Desk rendszerek összehasonlítása a következő szempontok alapján:
- Típus, architektúra, technológia
- Paraméterezési (testre-szabási) lehetőségek
- Támogatott folyamatok
- Felhasználói jogosultságok kezelése
Kapcsolódó weblapok:
A kiírás a Hibatűrő Csoport honlapján
Kocsis Imre, 2011. február 1. 02:00 | Legutóbb frissítve: 2015. február 4. 15:25