Félév végi beszámolók ütemezése: Témalaboratórium, Önálló laboratórium és Diplomatervezés 1. - HIBATŰRŐ RENDSZEREK

Tantárgy(ak): 
Önálló laboratórium
Tantárgy(ak): 
Témalabor (Inf. BSc)
Tantárgy(ak): 
Diplomaterv1

Tisztelt Hallgatók!

A Témalaboratórium, Önálló laboratórium valamint a Diplomatervezés 1 félévek zárásaként a tárgykövetelmények szerint mindenkinek be kell számolnia a félévben végzett munkáról. A következőket szeretnénk kihirdetni a beszámoló részleteiről:

  • A beszámoló személyenként egy-egy 10 perces kiselőadással történik. Az előadást kérdések követik 2-3 percben.
  • Az előadáshoz PowerPoint vagy PDF fóliákat kell készíteni, ezeket videokonferencián képernyőmegosztással lehet majd bemutatni.
  • Ezen felül szeretnénk további időkeretet fenntartani gyakorlati demonstrációkra is, amikor az elkészült programok, rendszerek működés közben is bemutathatók. Ez a bemutató opcionális, ha valaki szeretne bemutatót tartani, kérem emailben jelezze a konzulensének.

Hibatűrő Rendszerek Kutatócsoport hallgatói számára a beszámolókat előreláthatóan azokban időtartományokban szeretnénk beosztani, amelyeket a következő Doodle linken láthatnak:

https://doodle.com/poll/fd2ca6kv52y2q97s

Kérjük, hogy NEPTUN kódjukat megadva töltsék ki a fenti Doodle kérdőívet, és a szavazásnál a lehető legbővebb opciókat adják meg. Azaz nemmel csak olyat jelöljenek meg, amelyik indokolhatóan (órarendi elfoglaltság, pótZH, stb. miatt) nem felel meg. Aki túl kevés időpontot jelöl meg, annak az igényeit nem feltétlenül tudjuk figyelembe venni.

Kitöltési határidő: 2020. május 12. kedd 17. vasárnap 23:59.

Kérem, hogy aki nem kíván beszámolót tartani, e-mailben a fenti határidőig jelezzen vissza a konzulensének és a tárgyfelelősnek!

A visszajelzések alapján elkészítjük a beszámolók ütemezését. Minden a hallgatóval a konzulense fogja közölni a saját beosztását. A beszámolókat várhatóan az MS Teams videokonferencia platformon fogjuk tartani, ezért minden hallgatót felszólítunk, hogy erre megfelelően készüljön elő:

  • Ha valami oknál fogva ez még nem történt meg, a fenti határidőig aktiválja a @edu.bme.hu végződésű Office 365 azonosítóját (https://login.bme.hu/office365/)
  • A beszámoló időpontjában gondoskodjon a videokonferenciára alkalmas munkaállomásról (stabil internetkapcsolat, mikrofon, opcionálisan külső monitor, fejhallgató).

Az egyes tárgyak speciális tudnivalói a következők.

Témalaboratórium:

  • A csoportos munkavégzés ellenére mindenki önállóan számol be, elsősorban a saját munkájára fókuszálva.
  • A témalaboros beszámolókat elsősorban a szorgalmi időszak utolsó hetén, a szokásos kontaktóra időpontjában és helyén szeretnénk megtartani (tehát vagy az órarendi időpontban, vagy a csoportban egyeztett módon ettől eltérve), ezért lehetőség szerint zölddel jelöljék meg ezt az idősávot - de mindenképpen jelöljenek meg minden lehetséges tartalék időpontot is, különös tekintettel a pótlási hét hétfőjére.
  • A beszámoló mellé kérjük, hogy mindenki kélszítsen el egy kb. egy-három oldalas összefoglalót is az elvégzett munkáról (részletes zárójegyzőkönyv nem szükséges). Ehhez formátum minta letölthető a tanszéki önálló labor oldalról: http://www.mit.bme.hu/oktatas/targyak/onallolabor
  • Az előadásokat és az összefoglalót fel kell tölteni a szakirányportálra: http://www.inf.mit.bme.hu/, belépés után ld. a Tartalom feltöltése menüpontot.
  • Az írásbeli anyagok elkészítésének határideje a szorgalmi időszak vége, pótlás a pótlási időszakban lehetséges.

Önálló laboratórium:

  • Aki az önálló laboratórium utolsó félévét zárja le, írásbeli beszámolót kell készítenie a végzett munkáról. Ennek tartalma és terjedelme a konzulenssel való egyeztetés tárgya, tipikusan kb. 10-15 oldal. Ez az eddigi munka leírását kell, hogy tartalmazza; olyan szinten, hogy a munka ez alapján megérthető és adott esetben mások által folytatható legyen.
  • Aki még nem az utolsó félévet zárja le (MSc Önálló labor 1), annak a konzulens által meghatározott írásbeli dokumentációt kell elkészítenie (pl. rendszerterv).
  • A beszámolókat fel kell tölteni a szakirány portálra: http://www.inf.mit.bme.hu/, belépés után ld. a Tartalom feltöltése menüpontot.
  • A beszámoló mellé kérjük, hogy mindenki töltsön fel egy egyoldalas összefoglalót (kivonatot) is az elvégzett munkáról. Ehhez formátum minta letölthető a tanszéki önálló labor oldalról: http://www.mit.bme.hu/oktatas/targyak/onallolabor
  • Az írásbeli anyagok elkészítésének határideje a szorgalmi időszak vége, pótlás a pótlási időszakban lehetséges.

Diplomatervezés 1:

  • A kari központi tárgykövetelmények szerint a félévben végzett munkáról írásos beszámolót kell készíteni, aminek terjedelme kb. 30 oldal. A beszámoló tartalmát a konzulenssel kell egyeztetni és a beszámoló előtt leadni.
  • Fontos, hogy ezt a beszámolót a kari diplomaterv portálra is fel kell tölteni: http://diplomaterv.vik.bme.hu/.
  • Határidő a szorgalmi időszak vége, pótlás a konzulens engedélyével a pótlási időszakban lehetséges.

Köszönettel,
Ráth István és Bergmann Gábor
tárgyfelelősök

© 2010-2024 BME MIT | Hibajelentés | Használati útmutató