Deinterlacing algoritmus megvalósítása CUDA-ban
mesteroktató
Szoba: IE336
Tel.:
+36 1 463-2066 Email: szanto (*) mit * bme * hu |
A kiírás adatai
Bár minden értelmes megfontolás szerint manapság már semmi szükség nem lenne váltott soros (azaz interlaced) videókra, az iparág sajnos nem tud megszabadulni az ilyen forrásoktól. A megjelenítők és videó feldolgozók (pl. enkóder) ugyanakkor sokszor nem támogatják az ilyen videók közvetlen feldolgozását, így szükség van interlaced -> progresszív konverzióra, azaz deinterlacing-re.
A feladat több részből áll. Először is fel kell térképezni a különböző deinterlacing technológiákat (pl. weave, bob, motion compensated, adaptive) figyelembe véve az elérhető minőség javulást illetve a szükséges számítási kapacitást. Ezután ki kell dolgozni egy GPU implementációra megfelelő megoldást, majd ezt CUDA nyelven kell implementálni. Az ideális esetben elérendő cél (ami nem biztos, hogy teljesíthető), hogy a létrehozott megoldás képes legyen 4 darab 1080i60 videó párhuzamos feldolgozására NVIDIA Tegra TX2 platformon.