Service Desk rendszerek kialakításának szempontjai (külső téma)

Tanszéki konzulens: 
A munkatárs fényképe
docens
Szoba: IB418
Tel.:
+36 1 463-2006
Email: ikocsis (*) mit * bme * hu

A kiírás adatai

A téma státusza: 
Korábbi (jelenleg nem aktív, de látszik)
Kiírás éve: 
2011
A kiírás jellege: 
önálló labor, szakdolgozat/diplomaterv

A téma közös konzultációjú a GREPTON Informatikai Zrt. munkatársaival. A főbb megismerhető területek, melyek a későbbi, önálló mérnöki problémamegoldás alapját adják:

  • Service Desk rendszerek elhelyezkedése a rendszer-felügyeleti / vállalatirányítási / CRM, stb. rendszerek között, kapcsolódási, integrálási lehetőségek
  • Service Desk rendszerek kialakításának feltételei
  • Service Desk rendszerek összehasonlítása a következő szempontok alapján:
    • Típus, architektúra, technológia
    • Paraméterezési (testre-szabási) lehetőségek
    • Támogatott folyamatok
    • Felhasználói jogosultságok kezelése
© 2010-2024 BME MIT | Hibajelentés | Használati útmutató