MI számítógépes játékokban

Tanszéki konzulens: 
A munkatárs fényképe
professor emeritus
Szoba: IE437
Tel.:
+36 1 463-2899
Email: tade (*) mit * bme * hu

A kiírás adatai

A téma státusza: 
Korábbi (jelenleg nem aktív, de látszik)
Kiírás éve: 
2011
A kiírás jellege: 
önálló labor, szakdolgozat/diplomaterv

A távlati cél, hogy egy intelligensen játszó programot írjunk. A játékok az ismert Axis and Allies és az egyéb variációi, amelyek a TripleA rendszeren futnak. Konkrétan a program környezete a TripleA rendszer lesz, ezért ezt szem előtt tartjuk a megvalósítás tervezésénél. A játék vagy egy teljeskörű leíró modellje eléggé bonyolult, ezért elöször egy egyszerűbb variáns játékkal fogunk foglalkozni. Ennek felállítjuk a modelljét, megírjuk az ágenst, amely felhasznál az MI-ből ismert technikákat (tanulás, optimalizálás, stb.), integráljuk a rendszerbe. Mindvégig szem előtt tartjuk, hogy a bonyolultabb játékokra is fel kell készülni, ezért megfelelően modulárisan kell az ágenst elkészíteni.

© 2010-2024 BME MIT | Hibajelentés | Használati útmutató