FPGA alapú 3D grafikus processzor megvalósítása

Tanszéki konzulens: 
A munkatárs fényképe
mesteroktató
Szoba: IE336
Tel.:
+36 1 463-2066
Email: szanto (*) mit * bme * hu

A kiírás adatai

A téma státusza: 
Korábbi (jelenleg nem aktív, de látszik)
Kiírás éve: 
2013
A kiírás jellege: 
önálló labor, szakdolgozat/diplomaterv

A feladat célja egy olyan egyszerűbb 3D grafikus processzor létrehozása, amely hatékonyan implementálható Xilinx FPGA áramkörön, s biztosítja a 3D megjelenítéshez szükséges alapvető raszterizálási funkciókat (láthatósági vizsgálat, shading). A megvalósítás magában foglalja a 3D megejelnítés alapjainak megismerését, a megfelelő hardver struktúra kiválasztását és implementálását. A funkció bonyolultságából adódóan a specifikáció tetszőleges mértékben bonyolítható textúrázással, programozható shader magokkal, stb.

© 2010-2024 BME MIT | Hibajelentés | Használati útmutató